Subject: Geoloogiliste uuringute tegemine riigiteel 11184 km 2-3
From: "Mariin Kivima | COMBICON" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 23 May 2025 11:55:18 +0300

Tere

Seoses sooviga algatada detailplaneering Saue vallas Koidu külas asuvatel
kinnistutel 72701:001:1527, 72701:001:1526, 72701:001:1949,
72701:005:0187, 72601:001:0338, 72601:001:0339, 72601:001:0340,
72601:001:0336, 72601:001:0335, 72601:001:034, 72701:005:0022,
72701:005:0269 palume kooskõlastust riigiteel geoloogiliste uuringute läbi
viimiseks. Planeering on vallaga läbirääkimiste faasis, loodame varsti
jõuda algatamiseni. Alale on planeeritud elamu ja äriühikud, suurusjärgud
on veel selgumisel.

Valla poolt on tulnud sisend, et planeeringu realiseerumise korral on
ilmselt vaja rekonstrueerida riigitee 11184 lõik, mis läbib planeeringut,
suures plaanis tee 2.-3. kilomeeter. Arendaja soovib saada infot tee aluse
pinnase kohta, et saaks hinnata võimalikku tööde mahtu. Selleks soovitakse
läbi viia geoloogiline uuring manuses näidatud mahus. Palun kooskõlastust
uuringupunktidele. Uuring viiakse läbi vastavalt Transpordiameti juhendile
(lisatud manusesse), et saaks hiljem vajadusel sama uuringut ka
projekteerimiseks kasutada.

Lugupidamisega

Mariin Ling-Kivima

Projekteerimise projektijuht

+372 5455 2819 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

COMBICON OÜ | Kassi 1, Tallinn, 12618

 <http://www.combicon.ee/>